Θεσσαλονίκη: Οργή για το πρόστιμο σε μουσικούς του δρόμου – «Λίγη ντροπή δεν βλάπτει. Αυτά ενοχλούν την πόλη;»
Πρόστιμο 300 ευρώ επιβλήθηκε σε μουσικούς του δρόμου, οι οποίοι τραγουδούσαν με μικρόφωνο και ενισχυτές στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης, ...
Read moreDetails
























