Την πρώτη κοινή φωτογραφία της με τον Γιώργο Λιάγκα δημοσίευσε στα social media η Μαρία Αντωνά, με ευχές για τα γενέθλια του γνωστού παρουσιαστή.
Η Μαρία Αντωνά στην ανάρτηση που συνόδευε τη φωτογραφία με τον Γιώργο Λιάγκα έγραφε: «Χρόνια πολλά, καπετάνιε της καρδιάς μου. Να είσαι πάντα γερός και να χαμογελάς σαν μικρό παιδί».
Στη φωτογραφία φαίνονται οι δυο τους να ποζάρουν αγκαλιασμένοι και χαμογελαστοί.
























