Φάρσα αποδείχθηκε τελικά το τηλεφώνημα σε ενημερωτική ιστοσελίδα της Θεσσαλονίκης για έκρηξη βόμβας στην περιοχή της Ευκαρπίας.
Υστερα από έρευνα που πραγματοποίησαν , με τη βοήθεια σκύλων, τα στελέχη του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών, αποδείχθηκε ότι επρόκειτο για φάρσα αφού δεν υπήρχε κανένας εκρηκτικός μηχανισμός οπότε έληξε ο συναγερμός.

























