Σύμβουλος του ανώτατου ηγέτη του Ιράν με ανάρτησή του στο Χ δηλώνει οτι το Στενό του Ορμούζ παραμένει υπό τον έλεγχο της Τεχεράνης.
Μάλιστα, στο ίδιο μήνυμα, αναφέρεται ότι το Ιράν δεν πρόκειται να επιτρέψει τη συνέχιση του ναυτικού αποκλεισμού.
Νωρίτερα, η κρατική τηλεόραση του Ιράν ανέφερε ότι η πιθανότητα λήξης της κατάπαυσης του πυρός μεταξύ του Ιράν και των ΗΠΑ είναι «υψηλή», εφόσον δεν σταματήσουν οι επιθέσεις στον Λίβανο

























