Tη δική της απάντηση έδωσε η Ιωάννα Τούνη στα ρεπορτάζ που την ήθελαν να έχει πληρώσει πάνω από 10.000 ευρώ για να περπατήσει στο κόκκινο χαλί στις Κάννες.
Αν και αργοπορημένη, η απάντηση της Τούνη ήταν… αποστομωτική, με την ίδια να υποστηρίζει πως παρότι έχει λεφτά, δεν ξόδεψε ευρώ για να βρεθεί στο Φεστιβάλ Καννών.
«Ο κόσμος σχολιάζει με τεράστια βεβαιότητα ότι εγώ στις Κάννες πήγα και πλήρωσα. Θα σου πω, λοιπόν, σε αυτή τη φάση ότι δεν έχω δώσει ευρώ για να πάω στις Κάννες. Για την ακρίβεια, έχω δώσει ευρώ μόνο τα αεροπορικά για να πάω στο αεροδρόμιο στη Νίκαια και φαντάζομαι ενδεχομένως ότι κάποιοι χεστηκ@τε, αλλά κάποιοι θέλετε story time για Κάννες.
Εννοείται πως είναι ένας θεσμός πολύ όμορφος, πολύ λαμπερός, ήθελα να πάω, φυσικά και ήθελα να πάω, όπως και πολύς κόσμος εδώ θα ήθελε να πάει. Δεν ξέρω ποιοι το παραδέχονται και ποιοι όχι», είπε αρχικά και συνέχισε, αποκαλύπτοντας πως στις Κάννες βρέθηκε μέσω ενός καλού της φίλου ο οποίος είχε δικό του άνθρωπο στην παραγωγή του Φεστιβάλ.
«Αγάπη, ο φίλος μου είναι παραγωγός στις Κάννες και πηγαίνει τα τελευταία 10 χρόνια κάθε χρόνο», αποκάλυψε ο εν λόγω φίλος στην Τούνη, με την ίδια να αποκαλύπτει πως το φόρεμα-υπερπαραγωγή που φόρεσε το είχε αγοράσει μήνες πριν επειδή της άρεσε παρότι δεν είχε ιδέα πού θα μπορούσε να το φορέσει.
«Φτάνει ο καιρός για τις Κάννες και είχαμε πρόσκληση εσωτερικά από τις Κάννες, χωρίς να χρειάζεται να πάω με κάποια εταιρία, όπως είδα κι άλλες, πολλές Ελληνίδες που πήγανε με εταιρίες, δεν χρειάστηκε να έχω κάποιον χορηγό, ή να με καλέσει κάποια εταιρία γιατί με κάλεσαν από τις Κάννες.
Μπορεί να έχω λεφτά, αλλά δεν έδωσα ευρώ για να πάω στις Κάννες. Και σκάστε και βράστε στο ζουμί σας!»., κατέληξε και όπως ήταν αναμενόμενο τα σχόλια… έδωσαν και πήραν.
Δείτε το βίντεο:

























