Ο Δήμος Θεσσαλονίκης προχώρησε στην κατεδάφιση ενός μικρού τοιχίου δίπλα στην Αψίδα του Γαλερίου, το οποίο διαχρονικά γέμιζε με συνθήματα ή μουτζούρες.
Αυτό βέβαια δεν ήταν απλώς ένα τοιχίο, αλλά μια πλευρά από ένα τεράστιο καταπράσινο παρτέρι.
Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο τεχνικών έργων του δήμου Θεσσαλονίκης, Πρόδρομο Νικηφορίδη, η παρέμβαση έγινε με τη σύμφωνη γνώμη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης. «Έπρεπε να κάνουμε το αυτονόητο και με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΦΑΠΟΘ το κάναμε. Η Καμάρα δεν μπορεί να συνυπάρχει με τις μουτζούρες! Της αξίζει ένα αξιοπρεπές άμεσο περιβάλλον», έγραψε στο facebook.
Ωστόσο γεννάται ένα απλό ερώτημα: αν ένα σημείο γεμίζει μουτζούρες, η λύση είναι να το αφαιρούμε; Με την ίδια λογική, θα έπρεπε να ξηλώνονται και άλλα τοιχάκια ή πινακίδες γύρω από μνημεία.

























