Η 30ή Μαΐου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα για τη Σκλήρυνση Κατά Πλάκας (ΣΚΠ), με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για μία χρόνια νευρολογική πάθηση που επηρεάζει περισσότερους από 2,8 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως.
Φέτος, η εκστρατεία της MS International Federation (MSIF) επικεντρώνεται στο ζήτημα της έγκαιρης και ακριβούς διάγνωσης, καθώς σύμφωνα με στοιχεία, το 83% των χωρών αναφέρει σημαντικά εμπόδια στη διάγνωση της ΣΚΠ, γεγονός που στερεί από χιλιάδες ανθρώπους την πρόσβαση σε έγκαιρη φροντίδα, κατάλληλη υποστήριξη και θεραπεία. Η έγκαιρη διάγνωση μπορεί να καθυστερήσει την εξέλιξη της νόσου, να περιορίσει τις επιπτώσεις της και να ενισχύσει την ποιότητα ζωής των ασθενών.
Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας, η Ελληνική Εταιρία για τη Σκλήρυνση Κατά Πλάκας οργανώνει μία σειρά δράσεων στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα, προσκαλώντας ασθενείς, επαγγελματίες υγείας και το ευρύ κοινό να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις με ουσιαστικό περιεχόμενο, εμπειρία και συμβολισμό.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα, ενώνουμε τις φωνές μας για έναν κοινό στόχο: ‘Να διασφαλίσουμε ότι κάθε άνθρωπος με Πολλαπλή Σκλήρυνση έχει πρόσβαση σε έγκαιρη διάγνωση, ολοκληρωμένη φροντίδα και αξιοπρεπή καθημερινότητα.’
Φωτισμός Ομπρελών Ζογγολόπουλου + Happenings
Για άλλη μία χρονιά, μαζευόμαστε στις 20:00 στις ομπρέλες στη Θεσσαλονίκη, για να γνωριστούμε, να γιορτάσουμε και να ενισχύσουμε την ευαισθητοποίηση του κοινού για την (ΣΚΠ).
Guest Spot: Run for MS – Τρέχουμε για μια Καλύτερη Ζωή 3χλμ. με τους ORME Run Club, έναρξη στις 20:00 στις Ομπρέλες Ζογγολόπουλου.
Οι δράσεις πραγματοποιούνται σε συνεργασία με το ίδρυμα Γεώργιου Ζογγολόπουλου.
Ημερίδα «Οι Φωνές της ΣΚΠ: Ιστορίες Δύναμης και Ζωής»
Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας για τη ΣΚΠ, και με στόχο να δώσουμε φωνή στους «ήρωες της καθημερινότητας» που ζουν με τη νόσο – αλλά και σε όλους όσοι έχουν μάθει να συμβιώνουν με αυτή – διοργανώνεται η συγκεκριμένη ημερίδα, με
επίκεντρο τις πραγματικές ιστορίες, τις προκλήσεις και τη δύναμη των ανθρώπων. Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί σε έναν προσβάσιμο χώρο στη Θεσσαλονίκη, στο αίθριο του Υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης. Μέσα από ένα ανθρωποκεντρικό και διαδραστικό πρόγραμμα, η ημερίδα φιλοδοξεί να μεταφέρει ένα ισχυρό μήνυμα αισιοδοξίας, ενδυνάμωσης και στήριξης προς την κοινότητα των ασθενών, τις οικογένειές τους και την κοινωνία συνολικά.

























