Στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία» νοσηλεύεται 12χρονος, μετά από ατύχημα που είχε με το ηλεκτρικό του πατίνι στην Παιανία.
Όπως αναφέρουν μαρτυρίες, ο 12χρονος φέρεται να παραβίασε σήμα STOP, ενώ κατά την πορεία του δεν φορούσε προστατευτικό κράνος και χρησιμοποιούσε και το κινητό του τηλέφωνο.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το παιδί κινούνταν με το ηλεκτρικό πατίνι όταν έπεσε πάνω σε διερχόμενο αυτοκίνητο.
Το νέο τροχαίο με ηλεκτρικό πατίνι, έρχεται να προστεθεί στη «μαύρη» και όλο αυξανόμενη λίστα με τα ατυχήματα που έχουν σημειωθεί τους τελευταίους μήνες στην χώρα μας.

























