Η τραγωδία στην Πολίχνη, που σημειώθηκε το βράδυ της Τρίτης 10 Μαρτίου, δεν είναι απλώς ένα ακόμη τροχαίο δυστύχημα.
Είναι μια σκληρή υπενθύμιση του πόσο εύθραυστη παραμένει η ανθρώπινη ζωή στους δρόμους της πόλης, αλλά και ολόκληρης της χώρας.
Ένας 25χρονος έχασε τη ζωή του μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, ενώ περπατούσε αμέριμνος στο πεζοδρόμιο με τον φίλο του.
Η ταχύτητα και η απώλεια ελέγχου μετατρέπουν ένα αυτοκίνητο σε φονικό όπλο.
Παρότι ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας αυστηροποιήθηκε από πέρσι δεν είναι ικανός να σταματήσει την απερισκεψία των οδηγών. Το κράτος λοιπόν οφείλει να βρει τη λύση για να σταματήσουν επιτέλους να χάνονται ζωές στους δρόμους, και στα πεζοδρόμια της χώρας.

























