Αποφασισμένοι να παραμείνουν στο ΥΜΑΘ είναι οι αγρότες της Θεσσαλονίκης, απαιτώντας να πάρουν απάντηση για το πότε θα λάβουν τις αποζημιώσεις τους.
Τετραμελής αντιπροσωπεία συναντήθηκε με τον γενικό γραμματέα του ΥΜΑΘ, όμως οι αγρότες σηκώνουν αγανακτισμένοι που δεν έγιναν δεκτοί από τον ίδιο τον υφυπουργό, ο οποίος ήταν απών.
«Είχαμε έναν προσχηματικό διάλογο με τους γραμματείς που άκουσαν τα προβλήματα. Από κει και πέρα ο υπουργός Μακεδονίας Θράκης απαξίωσε τους αγρότες ύστερα από ραντεβού. Ο αγροτικός κόσμος είναι σε έκρηξη. Τα πράγματα δεν πάνε καλά», δήλωσε ο πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Πέλλας Γιώργος Σιδηρόπουλος.
«Μας χρωστάνε τα περσινά μας τα λεφτά, μας χρωστάνε τα φετινά μας, δεν ξέρουμε αν θα πληρωθούμε, τι θα πληρωθούμε», τονίζει ο αγρότης Δημήτρης Τσιλιάς.
Στο ΥΜΑΘ κατέφθασε ο επικεφαλής του γραφείου του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Γιάννης Παπαγεωργίου για να συναντηθεί με την τετραμελή αντιπροσωπεία.



























