Στη σύλληψη ενός ζευγαριού αλβανικής καταγωγής προχώρησαν αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Νεάπολης – Συκεών, καθώς το παιδί τους ηλικίας μόλις 4,5 ετών, εντοπίστηκε να περιφέρεται μόνο του σε πεζοδρόμιο στις Συκιές.
Αστυνομικοί εντόπισαν το παιδί να περιπλανιέται μόνο του, το πρωί του Σαββάτου, Φρόντισαν άμεσα για την ασφάλειά του και ξεκίνησαν τις απαραίτητες ενέργειες για να βρουν τους γονείς του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι γονείς είχαν αφήσει την επίβλεψη του μικρού παιδιού στην ανήλικη κόρη τους. Ωστόσο, το παιδί κατάφερε να φύγει από το σπίτι και να βρεθεί μόνο του στον δρόμο.
Για την υπόθεση συνελήφθησαν οι γονείς του παιδιού, ένας 41χρονος και μία 39χρονη, ενώ διερευνώνται οι ακριβείς συνθήκες υπό τις οποίες το παιδί βρέθηκε χωρίς επιτήρηση εκτός της κατοικίας.
Η δικογραφία θα υποβληθεί στις αρμόδιες δικαστικές αρχές.

























