Επιστρέφουν σταδιακά οι εκδρομείς του Αγίου Πνεύματος που άδραξαν την ευκαιρία το τριήμερο και πραγματοποίησαν την πρώτη έξοδο του καλοκαιριού.
Οι καλές θερμοκρασίες γέμισαν με κόσμο και τις παραλίες της Χαλκιδικής… όπως ήταν αναμενόμενο ενώ δεν είναι λίγοι και όσοι εκμεταλλεύτηκαν την σημερινή αργία για μία μονοήμερη απόδραση.
Κατά κύματα επιστρέφουν οι εκδρομείς μέσω των διοδίων στα Μάλγαρα που από τις 6 το πρωΐ μέχρι το μεσημέρι είχαν περάσει περίπου 10 χιλ. οχήματα με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη ενώ αντίστοιχος είναι ο αριθμός των αυτοκινήτων που έφυγαν από τη Θεσσαλονίκη με κατεύθυνση τις ακτές της Πιερίας προσβλέποντας σε μία καλοκαιρινή βουτιά αυθημερόν.
Από τα διόδια του Προφήτη στο ύψος του Λαγκαδά επέστρεψαν 9 χιλ. αυτοκίνητα ενώ η επιστροφή από Χαλκιδική έφτασε στα 6 χιλ. οχήματα χωρίς να παρατηρούνται προβλήματα και την Τροχαία να βρίσκεται επί ποδός προκειμένου να διευκολύνει την κυκλοφορία. Εάν παρατηρηθεί ανάγκη ενδέχεται να ανοίξουν προσωρινά τα διόδια στα Μάλγαρα προκειμένου να αποσυμφορηθεί κυκλοφορία.

























