Παραγωγοί και πωλητές λαϊκών αγορών βγήκαν παρά τον βροχερό καιρό στη Θεσσαλονίκη να διαδηλώσουν για την επικείμενη εφαρμογή του ηλεκτρονικού δελτίου αποστολής, την τεκμαρτή φορολόγηση και για τα συνεχή και δυσβάσταχτα φορολογικά εμπόδια.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΙΔΕΡΗ

Ο Πρόεδρος του Σωματείου παραγωγών και επαγγελματιών λαϊκών αγορών Θεσσαλονίκης Ομόνοια, Κώστας Καρυπίδης, δηλώνει: «Δεν μπορούμε να κάνουμε καθημερινή καταγραφή προϊόντων ενώ είμαστε εκτεθειμένοι στο πεζοδρόμιο» ενώ προσθέτει «Αν δεν το πάρει πίσω ο υπουργός ή δεν μας βρει μία λύση θα κάνουμε διαρκή απεργία».
Η πορεία ξεκίνησε από το γήπεδο της Τούμπας με προορισμό το Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης ενώ στην συνέχεια οι διαδηλωτές θα ενωθούν με τους ταξιτζήδες και μαζί θα κάνουν πορεία στα Μάλγαρα όπου είναι συγκεντρωμένοι αγρότες για να στηρίξουν τον αγώνα τους.




























