Με το σύνθημα “Τα νοσοκομεία ανήκουν στον λαό και όχι στο κεφάλαιο το ιδιωτικό” υποδέχθηκαν υγειονομικοί τον υπουργό υγείας Αδωνι Γεωργιάδη κατά την επίσκεψή του και στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης. Η επίσκεψη έγινε στο πλαίσιο περιοδείας τους σε νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης, μετά και την παρουσία του στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ για τα εγκαίνια της νέας Οφθαλμολογικής Κλινικής.
Από νωρίς στο χώρο του νοσοκομείου είχαν συγκεντρωθεί εργαζόμενοι και μέλη της «ΑΝΤΑΡΣΥΑ», κρατώντας πανό και πλακάτ και φωνάζοντας συνθήματα.
Ο υπουργός, συνοδευόμενος από τον διοικητή του νοσοκομείου, πλησίασε τους συγκεντρωμένους προκειμένου να συνομιλήσει μαζί τους, όπως συνηθίζει σε αντίστοιχες περιπτώσεις.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επικράτησε για λίγα λεπτά μικρή ένταση, ωστόσο ο διάλογος συνεχίστηκε.
Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων ζήτησε από τον υπουργό να πραγματοποιηθεί συνάντηση για τα ζητήματα που απασχολούν το προσωπικό του νοσοκομείου, αίτημα το οποίο ο κ. Γεωργιάδης αποδέχθηκε, όπως είχε συμβεί νωρίτερα και στο ΑΧΕΠΑ.
«Είμαι ανεπιθύμητος;»
Χαρακτηριστική ήταν η στιγμή κατά την οποία ο υπουργός απευθύνθηκε στον πρόεδρο των εργαζομένων, ρωτώντας τον εάν θεωρείται «ανεπιθύμητος» στο νοσοκομείο. Η απάντηση που έλαβε ήταν: «Κανείς υπουργός δεν μπορεί να είναι ανεπιθύμητος από τη στιγμή που είναι δημοκρατικά εκλεγμένος».

























