23 Μαΐου 2026 στη Θεσσαλονίκη και ένα σύντομο μπουρίνι ήταν αρκετό για να πλημμυρίσουν κεντρικοί δρόμοι της πόλης.
Η πρόγνωση είχε δείξει βροχές. Το θέμα είναι πως μια πόλη σαν τη Θεσσαλονίκη συνεχίζει να μοιάζει απροετοίμαστη κάθε φορά που βρέχει λίγο πιο δυνατά.
Γιατί δεν μιλάμε για στενά και γειτονιές που δυσκολεύονται παραδοσιακά σε έντονα καιρικά φαινόμενα. Μιλάμε για κεντρικούς δρόμους. Για αρτηρίες όπως η οδός Εθνικής Αμύνης, που μέσα σε λίγα λεπτά έμοιαζε με ορμητικό χείμαρρο.
Πόσο δύσκολο είναι να καθαριστούν εγκαίρως φρεάτια και υποδομές ώστε να μη μετατρέπεται η καθημερινότητα των κατοίκων σε ταλαιπωρία κάθε φορά που ανοίγουν οι ουρανοί; Οι άνθρωποι που διοικούν αυτή την πόλη δεν ζουν εδώ; Δεν βλέπουν την εικόνα; Δεν αντιλαμβάνονται τι σημαίνει για έναν εργαζόμενο, έναν οδηγό, έναν πεζό, να φοβάται μια νεροποντή;
Και μιας και γίνεται συνεχώς λόγος για τον τουρισμό και τη βιτρίνα της Θεσσαλονίκης, τι εικόνα αντικρίζουν οι επισκέπτες που φτάνουν στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας και τη βλέπουν να μετατρέπεται σε «καταρράκτες του Θερμαϊκού» με την πρώτη δυνατή βροχή;
Αλλά ο ωχαδερφισμός και το σκεπτικό «έλα μωρέ ποιος θα το θυμάται μέχρι τις επόμενες εκλογές» συνεχίζει να βασιλεύει στη Θεσσαλονίκη.

























