Ας υποθέσουμε ότι δεν ήταν ο Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Γρηγόρης Δημητριάδης στις εξέδρες του T-Center και ήταν δύο απλοί οπαδοί. Ο ένας του Ολυμπιακού και ο άλλος της Ρεάλ Μαδρίτης. Πιάνονται στα χέρια, ύβρεις, μπουκάλια με νερό, σκηνές χάους. Ποια θα ήταν, άραγε, η αντίδραση της Ελληνικής Αστυνομίας στο μεγαλύτερο μπασκετικό γεγονός της χρονιάς, με όλη την Ευρώπη να έχει στραμμένο το βλέμμα της στην Αθήνα; Η απάντηση, εύκολη. Ας μη γελιόμαστε.
Στο αγωνιστικό, μονοπωλεί η κατάκτηση της Euroleague από τον Ολυμπιακό. Στο εξω-αγωνιστικό, ωστόσο, η επικαιρότητα ασχολείται με την έντονη λεκτική αντιπαράθεση μεταξύ των δύο ανδρών. Προξενεί εντύπωση το γεγονός ότι στις εξέδρες του T-Center οι ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις ήταν παρούσες για οποιοδήποτε «απρόοπτο», αλλά απούσες για το πραγματικό… απρόοπτο. Όπως βεβαίως και οι εισαγγελικές αρχές, για τις οποίες – προφανώς – οι μπασκετικές ικανότητες των δύο ομάδων είχαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Αποδείχθηκε, λοιπόν – για ακόμη μια φορά – ότι οι Αρχές αυτού του τόπου… εργάζονται και, μάλιστα, σκληρά. Πηγαίνουν στα γήπεδα, παρακολουθούν τους αγώνες και αποχωρούν ησύχως. Όπως κύλησε η χθεσινή βραδιά!

























