Την άποψη ότι πρέπει να εφαρμοστεί χημικός ευνουχισμός σε όσους βιάζουν γυναίκες ή παιδιά εξέφρασε ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος.
Ο κ. Βελόπουλος με αφορμή την σοκαριστική γυναικοκτονία στην Καλαμάτα, τόνισε στο MEGA ότι «με την Ελληνική Λύση οι βιαστές δεν θα δουν ήλιο», ενώ χαρακτήρισε ως «τέρας» τον δράστη της γυναικοκτονίας.
«Δεν θα πειράζει κανένας τη γυναίκα. Όποιος την ακουμπάει, φυλακή και ισόβια», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ τόνισε ότι «υπάρχει ο χημικός ευνουχισμός και η θανατική ποινή. Η θανατική ποινή δεν γίνεται γιατί… Ευρώπη».

























