Οι συνομιλίες και οι ανταλλαγές μηνυμάτων με τις Ηνωμένες Πολιτείες βρίσκονται σε εξέλιξη, δήλωσε ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί στα κρατικά μέσα ενημέρωσης.
«Δεν πρέπει να δίνουμε σημασία σε εικασίες και δεν μπορούμε να κρίνουμε τις συνομιλίες μέχρι να φτάσουμε σε ένα σαφές αποτέλεσμα» προσθέτει ο Αραγτσί.

























